sâmbătă, 10 noiembrie 2007

O definitie

Cineva a spus candva...." O fata desteapta stie sa scoata ce e mai bun dintr-un baiat...", si da are dreptate.
Fara sa vrem, cu o tinere de inima tot recunoastem ca femeile sunt un benificiu adus barbatului si ca fara ele nu am fi nimic.Cei ce ma cunoasteti stiti ca imi place sa fiu un pic misogin, nu pentru ca nu imi plac femeile, ci pentru simplul fapt ca merita sa fie tinute intr-un loc, sa stie ca se aproprie de limita.
Omul, acest animal trebuie dresat, femeie sau barbat, si nu este usor.Aceste mici " bobarnace " pe care le dau femeilor in general se datoreaza faptului ca au fost dresate prost si considera ca totul este al lor, ca isi permit tot.Dar nu e asa.

O sa imi atrag multe injuraturi de la femei, cu articolul asta, dar asta este.

4 comentarii:

Anonim spunea...

dupa parerea mea vorbind din punct de vedere spiritual femeile ne sunt superioare si nu ma tem sa spun asta, dar barbatii sunt mult mai instinctivi...oricum si din punct de vedere al iubirii(care e cel mai de pret lucru din univers, dupa mine)femeile sunt cu cel putin o treapta inaintea noastra...ele sunt mult mai deschise si traiesc fenomenul, barbatii vor doar s.x si atat...

Anonim spunea...

Orice mi-ati spune barbat fara femeie nu prea se poate...dar totusi...unde e egalitatea? Fiecare are partile bune si partile rele. Atat si nimic mai mult, si nu pot sa nu-ti dau dreptate

Anonim spunea...

Dupa mine ,in orice relatie ar trebui sa existe respect si sinceritate. Daca astea doua sunt , atunci nu mai exista niciun motiv sa iti iei injuraturi , pentru ca nu ar mai exista motiv sa simti nevoia sa pui la punct pe nimeni.

Cristina spunea...

imi place cum ai inceput.. asta cam asa.. sii.. nu esti misogin.. parerea mea :)