vineri, 9 noiembrie 2007

Visele

Sunt acele momente cand totul este bine, esti fericit, totul se intampla cum vrei tu.Sunt acele clipe de fericire, de implinire.
Ele ne dau puterea sa pasim mai departe cand visele ne sunt furate,continuam sa visam.Dar cum sa visez, cand tu esti visul meu si tot tu mi-ai luat visul ? L-ai luat si l-ai aruncat la gunoi si eu acum stau si nu am ce sa mai visez.
Serile te visam pe tine, inconjurata de fulgi de nea ce cobor din cer si se aseaza in parul tau, cautand alinarea.Momentele cand ne plimbam prin ploaie si ne sarutam, iar picaturile zambeau pentru ca ne vedeau fericiti.
Acum nu mai visul cu tine.Ce voi face de acum incolo ?
Mai ti minte acele zile cand ne plimbam printru-n parc in plina toamna, cu frunzele aramii coborand incet din cer pentru a primi iarna im plina glorie,cand stateam si ne sarutam desi frigul era de mult patruns in oasele noastre si ne ghida spre caldura?Dar noi vroiam sa stam cu natura, sa fim o mica parte din natura, sa vedem frunzele atingandu-ne si picaturile reci de ploaie cantand o simfonie perfecta cu copacii ce deveneau golasi.
Sau atunci cand stateam sub streasina, si ploua atat de tare ca nu ne puteam misca deloc ? Cand vedeam cum curge din burlan un cerc complet de apa rece si nestavilita, ce vroia sa ia tot din calea ei.Stateam acolo, si priveam ochii celuilalt printre picaturi de apa ce ne legau.Ne plimbam prin baltile formate in onduleurile pamantului de parca am fi fost frati cu apa,ne mangaiam uzi fiind din cap pana in picioare si inapoi.
Oricum visele au in final lacrimi, lacrimi de dor, de iubire, de afectiue, dar aceste lucruri le simte doar ce lacrimeaza, nu si ceilalti.Lacrima e o parte din noi ce evadeaza, vrea sa ne scape de suferinta si amaraciune.E ceva unic, ceva infim dar totusi ceva foarte intens.Dureaza putin pana dispare, dar obrazul stie ca suferi si amintirea fiecarei lacrimi scurse cu adevarat ramane, nu dispare si devine din ce in ce mai apasatoare.
Alergam in ploaie pana la glezna sa ne vedem si cand ne-am vazut, ne-am uscat si ne-am sarutat.Ce e mai frumos decat o ploaie, o tigara, si o fata la care tii ? Nimic. Totul s-a intamplat rapid, dar fara resentimente,a trecut ceva timp si ultimul sarut tot pe ploaie mi l-ai dat, doar ca era o ploaie marunta, cu o vreme cainoasa, plumburie si abatuta.Ultima ploaie nu era a noastra,nu era o ploaie vesela, optima de a iubi, de a privi un sarut cu picaturi, o fata asaltata de placerile picaturilor de a domoli scanteia intre noi doi.
Noi doi doar pe ploaie ne vom vedea, atunci cand vom zambi picaturilor , vom stii ca ne gandim unul la altul, cand va fii apa rece si umilitoare, atunci ne vom saruta iar.
Si bine ai sa zici......este inca un vis de-al meu


Dar nu e.....Asa s-a intamplat.

Niciun comentariu: