joi, 17 aprilie 2008

Chip de inger al lumii demon

Chip de inger al lumii demon
Ma strapungi si ma distrugi
Cu al tau vesnic timp
Nepasator si efemer

La o varsta atat de frageda
Ma lasi sa zac in al tau pantec
Precum o carpa uda
In al ploii drum spre iad

Ghidul meu spre tine
E o raza de iubire
Una pura, neatinsa
Dar sfasiata de-al tau dor.

Vocea ta imi atinge inima
Si cad in lat in poala ta
Precum un om beat de fericire
Dar mai am mult pana la iubire

Si daca am ajuns sa tin la tine
Tot degeaba caci stau si sufar in nestire
Dupa chipul tau de inger
Ce ma sfasie precum un ger

Si cerul sta si ma priveste
Cum ma sufoc de al tau dor
Care inca ma loveste
Pana ce am sa mor


Si daca mor am sa te astept
Singur intre iad si rai
Sa pot sa te am si sa te iubesc
Precum soarele si luna

O iubire stirba fara rost
Dar care este sincera
Si clara precum un diamant
Aflat in inima ta

Inima pura neatinsa de a lumii ura

2 comentarii:

Anonim spunea...

sti bine ca imi place da pana acum nu am inteles cum adaug comentariul

Anonim spunea...

Please vote the Great dj ever ! Vote at "Cea mai tare ascensiune din Romania in 2010" - MOONSOUND!!
http://awards.nights.ro/